Bij humatest vinden wij het belangrijk dat jij tevreden bent over onze service en de producten die wij aanbieden. We vinden het belangrijk om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat jij niet tevreden bent en een klacht in wilt dienen.
Ben je heel tevreden over onze dienstverlening? Dan horen we natuurlijk ook graag! Positieve feedback helpt ons om nog beter te begrijpen waar jij als klant mee geholpen bent en hoe wij jouw ervaring nog beter kunnen maken. Complimenten mogen vooral ook direct aan onze medewerkers worden gegeven. Ben je tevreden of ontevreden over onze geleverde service of producten dan kun je jouw melding hierover indienen per e-mail of door ons contactformulier in te vullen.
Jouw klacht registreren wij en doen hier ook intern onderzoek naar. Vanuit hier zullen wij de situatie zo goed mogelijk proberen op te lossen.
Welke informatie hebben wij van jou nodig?
- Jouw klacht en indien van toepassing datum en locatie waar uw klacht betrekking op heeft;
- Jouw gegevens, zodat we je kunnen benaderen voor extra informatie of over de afhandeling van jouw klacht;
- Jouw naam en geboortedatum hebben wij uitsluitend nodig als wij informatie in onze systemen moeten opzoeken.